Chitanţa de la bancomat

De câte ori n-ai fost la bancomat şi înaintea ta era o altă persoană care a cerut chitanţă imprimată, dar nu a avut bunul simţ să o ia de acolo?

De ce pana mea mai cer unii chitanţa, cum a făcut şi blonda mondenă care a fost astăzi înaintea mea la bancomat, dacă nici măcar nu a scos-o din aparat? Probabil că unii mai uită, dar chiar aşa? Adică tocmai ce o întrebase doriţi imprimarea chitanţei? şi ea alesese da. I-am spus că a uitat chitanţa în bancomat, dar era prea implicată în conversaţia telefonică şi nu m-a auzit.

Şi io prost, trebuia să iau chitanţa şi să i-o înfig în gură. Chitanţa.

Pe de altă parte, de majoritatea dăţilor când eu cer o chitanţă este când ridic numerar în sume mai mari de 500 RON. Dacă totul merge bine, nu vreau neapărat să păstrez chitanţa pentru albumul familiei, deci vreau să o arunc. Doar la vreo două bancomate am găsit coşuri de gunoi. Eu folosesc BRD, poate că la alte bănci este altfel. Sper. Oricum, dacă tot iau comisioane la fiecare ridicare de numerar, să pună frate un coş de hârtii lângă bancomat.

Păi nu?

Actualizare: la sugestia lui Stardust, am trimis un mail la vocalis@brd.ro cerând amplasarea coşurilor de hârtii la bancomate. Vă ţin la curent cu rezultatele.

11 păreri la “Chitanţa de la bancomat

  1. Pingback: Din pauză în pauză | Pauza mea de relaxare

  2. De obicei sunt un ecologist convins. Ma cert cu lumea care arunca gunoaie pe strada si am buzunarele pline de ambalaje si pachete de tigari in permanenta. In cazul acesta as arunca chitanta pe jos cu cea mai mare durere in cur. Este spatiul bancii si ei sunt obligati sa faca curat daca nu pot pastra.

  3. acum nu ca zic, dar daca vine hakerul la cosul de gunoi sa adune hartia!!! dar e naspa si daca nu vine ca se face ditamai mizeria…in rest, sa auzim numai de bine, dar mai degraba sper sa ma intalnesc cu mos craciun decat sa cred ca in romanica se va intampla ceva „in bine” vreodata ever.

  4. Pingback: Parcări la negru cu bani | Blog de relaxat

  5. m-am uitat pe sit-ul BRD dar nu am găsit o rubrică dedicată clienţilor de genul sugestii sau oportunităţi de îmbunătăţire. exista oricum rubrica de contacte http://www.brd.ro/banca/utile/contactati-ne/contacte/ unde apar nişte numere de telefon şi o adresă. poate sunând sau trimiţând o scrisoare in atenţia…nu ştiu..managementului?? vom obţine un răspuns. ar însemna ceva să primim măcar un răspuns fie el şi negativ ..

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *